30 Ocak 2015 Cuma

Komşum Gamze ile uzun sex

Merhaba, size bugün Komşum Gamze ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Mehmet 26 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığım seks yaklaşık 4 sene önce oldu. Yıllarca Komşum Gamze ile beraber olmayı istiyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Ayaklanan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya giderek Komşum Gamze hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Komşum Gamze fena azdırmıştı. İstemese de harika amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Komşum Gamze her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına vardım. Üstünde yeşil ateşli fazla güzel bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Komşum Gamze ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Komşum Gamze ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mehmet etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda yalnızca sarı kilotuyla kalmıştı. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı diline verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder