30 Ocak 2015 Cuma

Yeğenim Sevilay ile çok özel

Selam gençler, size bugün Yeğenim Sevilay ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Ahmet 28 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir erkeğim. Bu olay seks yaklaşık 6 yıl evvel gerçekleşti. Yıllarca Yeğenim Sevilay ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa memeleri ile beni delirtiyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zamanki gibi azdırıcı sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak odama gidip Yeğenim Sevilay hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Sevilay çok kötü etmişti beni. İstemese de harika götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Yeğenim Sevilay ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına geçtim. Üstünde yeşil ateşli fazla güzel bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Yeğenim Sevilay ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Yeğenim Sevilay ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet yapma diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda tam seks dolu şekildeydi. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder