30 Ocak 2015 Cuma

Yeğenim Gökçe ile seks hikayemiz

Merhaba, sizlere bugün Yeğenim Gökçe ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Feyzullah 25 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir erkeğim. Bu olay göt sikişi yanılmıyorsam 5 sene kadar önce gerçekleşti. Hep Yeğenim Gökçe ile seks yapmayı arzuluyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Yeğenim Gökçe hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Gökçe çok kötü etmişti beni. Cebren harika amına koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Yeğenim Gökçe her şekilde benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde sarı içini gösteren fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Gökçe ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Yeğenim Gökçe ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Feyzullah sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Çırpınırken tam seksi bir biçimdeydi. Memelerini okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorla ağzına verdim. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder