30 Ocak 2015 Cuma

Türbanlı Kuzenim Serra ile seks hikayemiz

Selam gençler, sizlere bu yazımda Türbanlı Kuzenim Serra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Ahmet 30 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir kişiyim. Yaşadığım seks hikayesi tam olarak 5 yıl evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Kuzenim Serra ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Devasa memeleri ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya yetmişti. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya giderek Türbanlı Kuzenim Serra hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kuzenim Serra fena azdırmıştı. İstemese de harika memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Kuzenim Serra ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yanına gittim. Üstünde kırmızı ateşli çok güzel bir hırka vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kuzenim Serra ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kuzenim Serra ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda sadece kırmızı tangasıyla duruyordu. Memelerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken tam sikilmelik şekildeydi. Amını öptükçe az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi ağzına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder