31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Kardeşim Candan ile seks hikayemiz

Selam gençler, size bu yazımda Türbanlı Kardeşim Candan ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Abdullah 24 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu unutulmaz sikiş tam olarak 6 sene evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Kardeşim Candan ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika götü ile beni azdırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Türbanlı Kardeşim Candan hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kardeşim Candan niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Kardeşim Candan her halükarda benim olacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üzerinde sarı ateşli çooook azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kardeşim Candan ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kardeşim Candan ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Abdullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Çırpınırken çok seks dolu gözüküyordu. Amını okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı ağzına verdim. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Merhaba masaj yaptirmak istyen evli bayanlar arasn tansalm gizlilik şartıyla tansalm konuşalım yüz yüze konuşalım tansalm tel 05537753404 seksde sinr yok yarak üstünde nimarami yazdım gerçek durur ciddi iyi bir seks yapmak istiyorum diyen kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik şartıyla dürüstlük şartıyla tansalm yas30 boy173 kilo 73 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde doymam seksi seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal yakacık

    YanıtlaSil