30 Ocak 2015 Cuma

Teyzem Aslı ile uzun sex

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Teyzem Aslı ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Mustafa 30 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu olay sikiş tam olarak 7 sene önce oldu. Uzun zamandır Teyzem Aslı ile beraber olmayı istiyordum. Devasa memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Yine içini gösteren eteğiyle evde dolanıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Büyüyen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Teyzem Aslı hayaliyle 31 çektim. Am düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzem Aslı çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sikecektim. Teyzem Aslı ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üzerinde sarı seksi fazla sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Teyzem Aslı ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Teyzem Aslı ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Mustafa etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca kırmızı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda tam seksi şekildeydi. Amını yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder