30 Ocak 2015 Cuma

Türbanlı Öğretmenim Seda nasıl siktim

Merhaba, sizlere bugün Türbanlı Öğretmenim Seda ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Mustafa 22 yaşında kaslı ve sapık bir erkeğim. Yaşadığımız sikiş yaklaşık 6 yıl evvel oldu. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Öğretmenim Seda ile beraber olmayı düşlüyordum. Harika kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Öğretmenim Seda hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Öğretmenim Seda çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Öğretmenim Seda her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üstünde kırmızı içini gösteren çooook azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Öğretmenim Seda ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Öğretmenim Seda ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mustafa sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini soyduğumda bir tek sarı kilotuyla kalmıştı. Memelerini öpmeye başlamıştım. Çırpınırken tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini öptükçe biraz rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder