31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Kardeşim Asya götten sikişim

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Kardeşim Asya ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Adım Ahmet 22 yaşında seksi bakışlı ve sapık biriyim. Unutamadığım bu seks tam olarak 7 sene evvel yaşandı. Hep Türbanlı Kardeşim Asya ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Çok seksi bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Türbanlı Kardeşim Asya hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kardeşim Asya çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kardeşim Asya her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üstünde yeşil ateşli çooook sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Kardeşim Asya ile gülerek güreşmeye başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra sessizce üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kardeşim Asya ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda sadece sarı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken çok seksi şekildeydi. Amını öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder