30 Ocak 2015 Cuma

Komşum Esma ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Komşum Esma ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Feyzullah 29 yaşında çok sikici ve sapık biriyim. Bu unutulmaz erotik hikaye tam olarak 5 sene önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Komşum Esma ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Mükemmel bacakları ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Yine azdırıcı elbisesiyle evde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama giderek Komşum Esma hayaliyle 31 çektim. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Komşum Esma çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Komşum Esma her halükarda sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üstünde sarı seksi çok azdırıcı bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Komşum Esma ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Komşum Esma ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seksi bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe biraz sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder