31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Kuzenim Hatice tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Kuzenim Hatice ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Anıl 22 yaşında kaslı ve sapık bir erkeğim. Yaşadığımız seks tam olarak 5 sene evvel oldu. Uzun zamandır Türbanlı Kuzenim Hatice ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak odama varıp Türbanlı Kuzenim Hatice hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kuzenim Hatice fena azdırmıştı. Zorla mükemmel amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kuzenim Hatice her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üzerinde yeşil seksi fazla güzel bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Kuzenim Hatice ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kuzenim Hatice ve memeleri çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl yapma diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda sadece kırmızı tangasıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya başlamıştım. Debelenirken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Memelerini okşadıkça biraz sakinlemişti. Amını yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder