24 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra


Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Ahmet 28 yaşında kaslı ve sapık bir kişiyim. Yaşadığımız erotik hikaye tam olarak 5 yıl evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile seks yapmayı istiyordum. Devasa götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Her zamanki gibi seksi elbisesiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.
Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra her halükarda benim olacaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder