31 Ocak 2015 Cumartesi

Kardeşim Ada ile sikiş

Merhaba, sizlere bugün Kardeşim Ada ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Zeki 18 yaşında çok sikici ve çok abaza biriyim. Bu olay seks hikayesi yanılmıyorsam 7 sene önce gerçekleşti. Uzun zamandır Kardeşim Ada ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Çok seksi kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen sikimi saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama varıp Kardeşim Ada hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kardeşim Ada niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika amına sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Kardeşim Ada her halükarda benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üstünde yeşil seksi fazla azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Kardeşim Ada ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Kardeşim Ada ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seksi bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorla ağzına verdim. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder