30 Ocak 2015 Cuma

Türbanlı Öğretmenim Hatice götten sikişim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Öğretmenim Hatice ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Alp 28 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığım göt sikişi tam olarak 3 yıl kadar önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Öğretmenim Hatice ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Öğretmenim Hatice hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Öğretmenim Hatice fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Öğretmenim Hatice her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üstünde yeşil ateşli çooook güzel bir yelek giymişti. Yakınına yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Öğretmenim Hatice ile gülerek güreşmeye başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Öğretmenim Hatice ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda sadece sarı kilotuyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı sikilmelik şekildeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi ağzına uzattım. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder