31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Teyzem Ayris ile ateşli hikaye

Selam gençler, size bugün Türbanlı Teyzem Ayris ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Zeki 27 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Bu unutulmaz sikiş tam olarak 6 yıl kadar önce oldu. Hep Türbanlı Teyzem Ayris ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Harika kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Pazardı. Her zamanki gibi azdırıcı sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Teyzem Ayris hayaliyle çavuşu devirdim. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzem Ayris çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Teyzem Ayris ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde sarı ateşli çok azdırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzem Ayris ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üstüne çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzem Ayris ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Debelenirken tam seks dolu şekildeydi. Boynunu öptükçe bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorla yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder