31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Öğretmenim Begüm götten sikişim

Hepinize merhaba, sizlere bugün Türbanlı Öğretmenim Begüm ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Adım Faruk 28 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir erkeğim. Bu olay seks yaklaşık 3 sene evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Öğretmenim Begüm ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Harika kalçası ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya gidip Türbanlı Öğretmenim Begüm hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Öğretmenim Begüm niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Öğretmenim Begüm ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üzerinde yeşil ateşli fazla güzel bir yelek vardı. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Öğretmenim Begüm ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Öğretmenim Begüm ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda bir tek pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Memelerini okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder