31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Kankam Serra ile sikişimiz

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Kankam Serra ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Feyzullah 28 yaşında seks dolu ve sapık bir kişiyim. Unutamadığım bu seks hikayesi yanılmıyorsam 3 yıl kadar önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Türbanlı Kankam Serra ile seks yapmayı arzuluyordum. Mükemmel bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Yine seksi sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Yine sikimi kaldırmaya yetmişti. Şahlanan sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Kankam Serra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kankam Serra çok kötü etmişti beni. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kankam Serra ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı seksi çooook azdırıcı bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kankam Serra ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kankam Serra ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda bir tek sarı tangasıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Altımda tam seks dolu gözüküyordu. Boynunu öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi boğazına verdim. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder