31 Ocak 2015 Cumartesi

Teyzemin Kızı Serra tecavüzüm

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Teyzemin Kızı Serra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Zeki 17 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Bu olay göt sikişi yanılmıyorsam 2 sene evvel oldu. Yıllarca Teyzemin Kızı Serra ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Yine içini gösteren eteğiyle evde geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama giderek Teyzemin Kızı Serra hayaliyle çavuşu devirdim. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Serra çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Teyzemin Kızı Serra her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yanına geçtim. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Serra ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Teyzemin Kızı Serra ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda sadece pembe tangasıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder