31 Ocak 2015 Cumartesi

Teyzemin Kızı Banu ile uzun sex

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Teyzemin Kızı Banu ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Abdullah 26 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığım seks yaklaşık 6 sene önce gerçekleşti. Uzun zamandır Teyzemin Kızı Banu ile seks yapmayı düşlüyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Cumartesiydi. Her zamanki gibi seksi elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Teyzemin Kızı Banu hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Teyzemin Kızı Banu fena azdırmıştı. İstemese de harika memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Banu her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üstünde yeşil ateşli çok güzel bir blüz giymişti. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Banu ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra sessizce üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Banu ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Abdullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı seks dolu gözüküyordu. Memelerini öptükçe biraz rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorla yalatıyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder