30 Ocak 2015 Cuma

Yeğenim Nilsu ile seks hikayemiz

Merhaba, size bu yazımda Yeğenim Nilsu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Ben Mustafa 23 yaşında kaslı ve çok abaza biriyim. Yaşadığımız sikiş tam olarak 7 yıl evvel gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Yeğenim Nilsu ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Yine seksi elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak odama varıp Yeğenim Nilsu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Yeğenim Nilsu niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Yeğenim Nilsu her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde yeşil ateşli çooook azdırıcı bir hırka vardı. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Nilsu ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Yeğenim Nilsu ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Mustafa yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam seksi bir biçimdeydi. Amını öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı diline götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder