31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Komşum Serra ile uzun sex

Hepinize merhaba, sizlere bugün Türbanlı Komşum Serra ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Hasan Hüseyin 28 yaşında seks dolu ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığım göt sikişi tam olarak 7 sene önce oldu. Hep Türbanlı Komşum Serra ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika götü ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu hareketleri Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya giderek Türbanlı Komşum Serra hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Komşum Serra fena azdırmıştı. Cebren harika memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Komşum Serra her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde kırmızı içini gösteren çooook azdırıcı bir hırka giymişti. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Komşum Serra ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Komşum Serra ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca kırmızı kilotuyla duruyordu. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı ağzına uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder