31 Ocak 2015 Cumartesi

Teyzemin Kızı Ahu nasıl siktim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Teyzemin Kızı Ahu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Mustafa 22 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım göt sikişi tam olarak 5 yıl evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Teyzemin Kızı Ahu ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi götü ile beni delirtiyordu. Günlerden Cumaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Kocaman olan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Teyzemin Kızı Ahu hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Teyzemin Kızı Ahu çok kötü etmişti beni. İstemese de harika götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Ahu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üstünde yeşil ateşli fazla sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Teyzemin Kızı Ahu ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Teyzemin Kızı Ahu ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mustafa yapma diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda sadece sarı kilotuyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam sikilmelik bir biçimdeydi. Memelerini yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder