30 Ocak 2015 Cuma

Türbanlı Komşum Esma tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Komşum Esma ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Feyzullah 28 yaşında seks dolu ve çok abaza bir kişiyim. Unutamadığım bu seks tam olarak 3 yıl kadar önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Komşum Esma ile beraber olmayı istiyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Yine azdırıcı eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak odama varıp Türbanlı Komşum Esma hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Komşum Esma niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Komşum Esma her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde kırmızı seksi çok sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Komşum Esma ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Komşum Esma ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Feyzullah etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini yalamaya çalışıyordum. Altımda çok sikilmelik gözüküyordu. Boynunu öptükçe biraz sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder