31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Kardeşim Ela ile sikiş

Hepinize merhaba, size şimdi Türbanlı Kardeşim Ela ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Feyzullah 25 yaşında kaslı ve çok abaza bir erkeğim. Anlatacağım sikiş yaklaşık 6 sene önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Kardeşim Ela ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Harika memeleri ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle evde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama gidip Türbanlı Kardeşim Ela hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kardeşim Ela fena azdırmıştı. Zorla harika götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Kardeşim Ela ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üstünde kırmızı ateşli çok sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kardeşim Ela ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kardeşim Ela ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda yalnızca pembe kilotuyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Debelenirken tam seksi şekildeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Yarağımı diline verdim. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder