31 Ocak 2015 Cumartesi

Ablam Candan tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Ablam Candan ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Feyzullah 23 yaşında çok seksi ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu sikiş yanılmıyorsam 3 yıl önce yaşandı. Yıllarca Ablam Candan ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Çok seksi götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle evde dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama varıp Ablam Candan hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Ablam Candan niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Ablam Candan her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde kırmızı seksi çooook güzel bir yelek vardı. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika olmamıştı bile. Ablam Candan ile şaka yollu güreşmeye karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Candan ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Feyzullah etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok seks dolu gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi diline verdim. Zorla ağzına verdim. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder