30 Ocak 2015 Cuma

Kankam Banu götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Kankam Banu ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Hasan Hüseyin 24 yaşında kaslı ve çok abaza bir kişiyim. Anlatacağım seks tam olarak 2 sene önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Kankam Banu ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Kankam Banu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Kankam Banu niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Kankam Banu ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üzerinde kırmızı seksi çooook sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Kankam Banu ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Kankam Banu ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Altımda çok seks dolu şekildeydi. Memelerini yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder