30 Ocak 2015 Cuma

Kuzenim Ayris nasıl siktim

Merhaba, sizlere bugün Kuzenim Ayris ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Adım Alp 19 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Unutamadığım bu erotik hikaye yanılmıyorsam 4 yıl evvel yaşandı. Uzun zamandır Kuzenim Ayris ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Büyüyen yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete giderek Kuzenim Ayris hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kuzenim Ayris çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sikecektim. Kuzenim Ayris her halükarda benim olacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üstünde kırmızı seksi çooook güzel bir blüz giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Kuzenim Ayris ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Kuzenim Ayris ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca sarı kilotuyla duruyordu. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı seks dolu gözüküyordu. Boynunu yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder