31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Kuzenim Fadime ile sikiş

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Kuzenim Fadime ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Zeki 24 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığımız erotik hikaye tam olarak 7 sene evvel gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kuzenim Fadime ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Perşembeydi. Yine içini gösteren sütyeniyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Kuzenim Fadime hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kuzenim Fadime fena azdırmıştı. Zorla çok seksi götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Kuzenim Fadime her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üstünde sarı seksi çok azdırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yanaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kuzenim Fadime ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kuzenim Fadime ve amı benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca kırmızı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Altımda çok seks dolu gözüküyordu. Memelerini yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı diline götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder