31 Ocak 2015 Cumartesi

Ablam Zeynep ile ateşli hikaye

Merhaba, sizlere bu yazımda Ablam Zeynep ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Anıl 17 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu seks hikayesi yanılmıyorsam 3 sene kadar önce oldu. Hep Ablam Zeynep ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle odamda dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama varıp Ablam Zeynep hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Ablam Zeynep çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile tecavüz edecektim. Ablam Zeynep ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yanına vardım. Üzerinde yeşil seksi çooook azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Ablam Zeynep ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra sessizce üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Zeynep ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Anıl sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda yalnızca pembe kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok seksi bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Amını okşuyordum. Yarağımı diline verdim. Zorla ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder