30 Ocak 2015 Cuma

Ablam Zehra ile ateşli hikaye

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Ablam Zehra ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Alp 23 yaşında çok seksi ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz sikiş yaklaşık 5 yıl evvel oldu. Hep Ablam Zehra ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Yine azdırıcı elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Büyüyen sikimi saklamak da zorlanıyordum. Koşarak banyoya gidip Ablam Zehra hayaliyle 31 çektim. Göt isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Ablam Zehra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Ablam Zehra her halükarda benim olacaktı. Odaya yakınına gittim. Üstünde sarı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Ablam Zehra ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Ablam Zehra ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca pembe tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Memelerini öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder