30 Ocak 2015 Cuma

Kuzenim Begüm götten sikişim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Kuzenim Begüm ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Adım Anıl 19 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığımız seks hikayesi yanılmıyorsam 2 sene kadar önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kuzenim Begüm ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle evde geziniyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak odama giderek Kuzenim Begüm hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Kuzenim Begüm çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kuzenim Begüm her halükarda sikimi tadacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde sarı içini gösteren çok güzel bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Kuzenim Begüm ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Kuzenim Begüm ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Anıl sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi diline verdim. Zorla yalatıyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder