30 Ocak 2015 Cuma

Türbanlı Yeğenim Cansu ile uzun sex

Merhaba, size bu yazımda Türbanlı Yeğenim Cansu ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Alp 16 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu seks yanılmıyorsam 5 sene kadar önce yaşandı. Hep Türbanlı Yeğenim Cansu ile beraber olmayı istiyordum. Çok seksi memeleri ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle evde dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Büyüyen ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Türbanlı Yeğenim Cansu hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Yeğenim Cansu niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Yeğenim Cansu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yakınına geçtim. Üzerinde sarı seksi fazla sik kaldırıcı bir blüz vardı. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Yeğenim Cansu ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Cansu ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda sadece pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder