30 Ocak 2015 Cuma

Türbanlı Teyzem Nilsu ile sikişimiz

Hepinize merhaba, size bu yazımda Türbanlı Teyzem Nilsu ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 16 yaşında seks dolu ve çok abaza bir kişiyim. Bu erotik hikaye tam olarak 5 sene evvel yaşandı. Uzun zamandır Türbanlı Teyzem Nilsu ile beraber olmayı arzuluyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Teyzem Nilsu hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzem Nilsu niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Teyzem Nilsu her şekilde benim olacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üzerinde sarı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Teyzem Nilsu ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzem Nilsu ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda sadece kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya başlamıştım. Altımda tam sikilmelik şekildeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder