31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Komşum Sıla tecavüzüm

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Komşum Sıla ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Alp 28 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu erotik hikaye yanılmıyorsam 2 yıl evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Komşum Sıla ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Yine azdırıcı elbisesiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Komşum Sıla hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Komşum Sıla niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Komşum Sıla ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde yeşil seksi fazla güzel bir blüz giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Komşum Sıla ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Komşum Sıla ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla kalmıştı. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını yaladıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder