30 Ocak 2015 Cuma

Türbanlı Teyzemin Kızı Emine götten sikişim

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Teyzemin Kızı Emine ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Abdullah 15 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu seks yanılmıyorsam 3 sene kadar önce oldu. Hep Türbanlı Teyzemin Kızı Emine ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Emine hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzemin Kızı Emine fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Emine ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde kırmızı ateşli çok azdırıcı bir hırka vardı. Yakınına yanaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Emine ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Emine ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda sadece sarı kilotuyla kalmıştı. Boynunu öpmeye başlamıştım. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Memelerini okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı diline verdim. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder