31 Ocak 2015 Cumartesi

Kardeşim Cansu tecavüz hikayesi

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Kardeşim Cansu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Ben Ahmet 20 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Unutamadığım bu seks tam olarak 3 yıl kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Kardeşim Cansu ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Mükemmel götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama gidip Kardeşim Cansu hayaliyle 31 çektim. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Kardeşim Cansu fena azdırmıştı. Zorla harika memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Kardeşim Cansu her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına geçtim. Üzerinde sarı ateşli çok sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Kardeşim Cansu ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Kardeşim Cansu ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Ahmet sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca kırmızı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Altımda aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Amını yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder