31 Ocak 2015 Cumartesi

Teyzemin Kızı Asya tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Teyzemin Kızı Asya ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Faruk 15 yaşında seks dolu ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu erotik hikaye tam olarak 6 yıl önce oldu. Kendimi bildim bileli Teyzemin Kızı Asya ile beraber olmayı istiyordum. Harika götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak odama giderek Teyzemin Kızı Asya hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Teyzemin Kızı Asya niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren çok seksi amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Teyzemin Kızı Asya her halükarda benim olacaktı. Odaya yakınına vardım. Üzerinde kırmızı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir hırka vardı. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Teyzemin Kızı Asya ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Teyzemin Kızı Asya ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Faruk etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek sarı kilotuyla duruyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam seks dolu bir biçimdeydi. Memelerini yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi ağzına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder