31 Ocak 2015 Cumartesi

TeyzemAsya götten sikişim

Merhaba, sizlere şimdi TeyzemAsya ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Faruk 15 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Bu sikiş yanılmıyorsam 3 sene evvel yaşandı. Yıllarca TeyzemAsya ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Perşembeydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip TeyzemAsya hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

TeyzemAsya niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. TeyzemAsya her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yanına gittim. Üstünde yeşil ateşli çok güzel bir hırka vardı. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. TeyzemAsya ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. TeyzemAsya ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Faruk yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla kalmıştı. Boynunu yalamaya başlamıştım. Debelenirken çok seksi gözüküyordu. Boynunu öptükçe biraz sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorla yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder