31 Ocak 2015 Cumartesi

Türbanlı Komşum Esma ile sikiş

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Komşum Esma ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Feyzullah 18 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu sikiş yaklaşık 5 sene kadar önce oldu. Hep Türbanlı Komşum Esma ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel memeleri ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle mutfakta dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Harekete geçen ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Türbanlı Komşum Esma hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Komşum Esma çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Komşum Esma ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üstünde sarı seksi fazla azdırıcı bir hırka vardı. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Komşum Esma ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Komşum Esma ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken çok seks dolu gözüküyordu. Memelerini okşadıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder