30 Ocak 2015 Cuma

Teyzemin Kızı Cansu nasıl siktim

Merhaba, sizlere bugün Teyzemin Kızı Cansu ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Alp 25 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu göt sikişi yanılmıyorsam 4 sene kadar önce oldu. Hep Teyzemin Kızı Cansu ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama giderek Teyzemin Kızı Cansu hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Teyzemin Kızı Cansu fena azdırmıştı. İstemese de harika amına koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Cansu her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üstünde sarı ateşli çok azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Teyzemin Kızı Cansu ile gülerek güreşmeye başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Teyzemin Kızı Cansu ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alp sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca sarı tangasıyla duruyordu. Memelerini öpmeye başlamıştım. Çırpınırken çok sikilmelik gözüküyordu. Amını okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Amını yalıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder