30 Ocak 2015 Cuma

Türbanlı Komşum Defne ile sikiş

Hepinize merhaba, size şimdi Türbanlı Komşum Defne ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Ben Faruk 30 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Yaşadığımız seks yaklaşık 7 yıl kadar önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Komşum Defne ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa bacakları ile beni azdırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Ayaklanan yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama gidip Türbanlı Komşum Defne hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Komşum Defne niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Komşum Defne her halükarda sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üstünde sarı ateşli çooook güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Komşum Defne ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Komşum Defne ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Faruk sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Altımda çok sikilmelik gözüküyordu. Memelerini öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder