31 Ocak 2015 Cumartesi

Komşum Ceyda ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Komşum Ceyda ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Alparslan 27 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Anlatacağım anal seks yanılmıyorsam 3 yıl evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Komşum Ceyda ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa götü ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama varıp Komşum Ceyda hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Komşum Ceyda fena azdırmıştı. Cebren mükemmel amına sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Komşum Ceyda ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üzerinde sarı içini gösteren çok sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Komşum Ceyda ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üstüne geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Komşum Ceyda ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam seksi şekildeydi. Boynunu öptükçe bir nebze sakinlemişti. Amını yalıyordum. Yarağımı diline götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder