30 Ocak 2015 Cuma

Kardeşim Hatice götten sikişim

Selam gençler, size bugün Kardeşim Hatice ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Alp 29 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Bu anal seks yaklaşık 3 sene evvel oldu. Uzun zamandır Kardeşim Hatice ile beraber olmayı düşlüyordum. Mükemmel memeleri ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Ayaklanan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Koşarak tuvalete giderek Kardeşim Hatice hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kardeşim Hatice fena azdırmıştı. Cebren harika amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Kardeşim Hatice ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yanına geçtim. Üzerinde yeşil seksi çok azdırıcı bir yelek vardı. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Kardeşim Hatice ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Kardeşim Hatice ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Alp yapma çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken aşırı sikilmelik şekildeydi. Amını öptükçe bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder