30 Ocak 2015 Cuma

Kardeşim Ada ile sikiş

Merhaba, sizlere bu yazımda Kardeşim Ada ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Adım Alparslan 22 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Bu seks hikayesi yaklaşık 6 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Kardeşim Ada ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak banyoya varıp Kardeşim Ada hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Kardeşim Ada fena azdırmıştı. Zorla harika memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Kardeşim Ada her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına vardım. Üstünde kırmızı içini gösteren çooook azdırıcı bir yelek vardı. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Kardeşim Ada ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kardeşim Ada ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alparslan sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda yalnızca pembe kilotuyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken tam sikilmelik şekildeydi. Amını yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorla ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder