31 Ocak 2015 Cumartesi

Kankam Fatma ile seks hikayemiz

Merhaba, sizlere bu yazımda Kankam Fatma ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Ahmet 23 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu göt sikişi tam olarak 4 sene kadar önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kankam Fatma ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Devasa götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Yine seksi sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya varıp Kankam Fatma hayaliyle çavuşu devirdim. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kankam Fatma fena azdırmıştı. Zorla harika götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Kankam Fatma her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üzerinde kırmızı ateşli çok güzel bir hırka vardı. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Kankam Fatma ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Kankam Fatma ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet etme diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda sadece sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder