27 Şubat 2015 Cuma

Ablam Banu tecavüz hikayesi

Merhaba, size şimdi Ablam Banu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 22 yaşında çok seksi ve sapık biriyim. Yaşadığım erotik hikaye yaklaşık 4 sene önce gerçekleşti. Hep Ablam Banu ile seks yapmayı düşlüyordum. Mükemmel bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya giderek Ablam Banu hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Ablam Banu fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Ablam Banu ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üzerinde yeşil içini gösteren çok sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Ablam Banu ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Banu ve memeleri çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek sarı kilotuyla duruyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Debelenirken çok seks dolu bir biçimdeydi. Amını yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder