25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Ben Anıl 22 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Anlatacağım göt sikişi yanılmıyorsam 4 yıl önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle içerde geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Büyüyen ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama varıp Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra her halükarda benim olacaktı. Odaya yakınına vardım. Üzerinde kırmızı içini gösteren fazla azdırıcı bir yelek vardı. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra yavaşça üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Anıl etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda sadece pembe kilotuyla duruyordu. Memelerini öpmeye başlamıştım. Debelenirken çok sikilmelik bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder