28 Şubat 2015 Cumartesi

Kuzenim Ayris ile sikiş

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Kuzenim Ayris ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Ahmet 28 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığım sikiş yanılmıyorsam 3 yıl önce oldu. Kendimi bildim bileli Kuzenim Ayris ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi bacakları ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Harekete geçen yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca odama giderek Kuzenim Ayris hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kuzenim Ayris fena azdırmıştı. Zorla mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Kuzenim Ayris her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üstünde sarı ateşli fazla sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Kuzenim Ayris ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Kuzenim Ayris ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek sarı tangasıyla kalmıştı. Boynunu öpmeye başlamıştım. Debelenirken aşırı seks dolu şekildeydi. Memelerini yaladıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder