26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Kardeşim Zehra ile sikişimiz

Hepinize merhaba, size bugün Türbanlı Kardeşim Zehra ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Feyzullah 19 yaşında seksi bakışlı ve sapık biriyim. Bu unutulmaz anal seks yanılmıyorsam 4 yıl kadar önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Kardeşim Zehra ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Mükemmel kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Cumaydı. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Ayaklanan sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Kardeşim Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kardeşim Zehra çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi amına koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kardeşim Zehra her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı seksi çok azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kardeşim Zehra ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kardeşim Zehra ve götü artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda sadece pembe tangasıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam sikilmelik şekildeydi. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi boğazına verdim. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder