25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Komşum Gamze ile uzun sex

Selam gençler, sizlere şimdi Türbanlı Komşum Gamze ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Adım Ahmet 30 yaşında seks dolu ve çok abaza bir erkeğim. Anlatacağım seks tam olarak 3 yıl kadar önce yaşandı. Hep Türbanlı Komşum Gamze ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama varıp Türbanlı Komşum Gamze hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Komşum Gamze çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Komşum Gamze her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üzerinde sarı içini gösteren çok güzel bir hırka giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Komşum Gamze ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Komşum Gamze ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda bir tek kırmızı kilotuyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken çok seksi şekildeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder