26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Ablam Asya nasıl siktim

Merhaba, size şimdi Türbanlı Ablam Asya ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Alparslan 27 yaşında çok sikici ve sapık biriyim. Unutamadığım bu sikiş yanılmıyorsam 5 sene önce oldu. Hep Türbanlı Ablam Asya ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Devasa götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya gidip Türbanlı Ablam Asya hayaliyle çavuşu devirdim. Seks arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Ablam Asya fena azdırmıştı. Zorla çok seksi götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Ablam Asya ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına vardım. Üzerinde sarı içini gösteren çooook güzel bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Ablam Asya ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Ablam Asya ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alparslan yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken tam sikilmelik şekildeydi. Amını okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı boğazına verdim. Zorla ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder